Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Leśne Strona Główna
»
Marketing
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy dotyczące forum
----------------
Regulamin
Wiadomości Administracyjne
Wasze propozycje
Off - Topic
Leśny
----------------
Z życia uczelni
Entomologia
Hodowla lasu
Urządzanie lasu
Botanika
Dendrologia
Nasienictwo
Łowiectwo
Ochrona lasu
Fitopatologia
Ekologia
Marketing
Materiały
Po godzinach
----------------
Arka
Linki
Ogłoszenia
----------------
Sprzedam
Kupię
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KrystianKucza
Wysłany: Śro 12:16, 17 Sie 2011
Temat postu:
Bardzo klarownie opisane, na pewno skorzystam
doło
Wysłany: Pon 11:29, 22 Wrz 2008
Temat postu:
ciekawy artykuł
Anmopoencebas36
Wysłany: Nie 18:00, 01 Kwi 2007
Temat postu:
Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1135266
Gość
Wysłany: Pon 13:51, 12 Mar 2007
Temat postu:
Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1135266
Abadpobasder
Wysłany: Śro 4:08, 28 Lut 2007
Temat postu:
Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1135266
Abadpobasder
Wysłany: Śro 4:07, 28 Lut 2007
Temat postu:
Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=1135266
Barto
Wysłany: Pią 14:36, 07 Kwi 2006
Temat postu: Promocja produktu - przykładowe opracowanie
Promocja produktu
1. Wybór rynku docelowego( identyfikacja odbiorców)
2. Opracowanie celów promocji, (budowa wizerunku, zwiększanie wolumenu zwiększanie udziału w rynku)
3. Elementy promotionmix (szeroki lub wąski)
4. Wybór kanału komunikacyjnego
5. Budżet promocyjny
6. Przygotowanie przekazu
SZKOŁA PRZETRWANIA DLA MENEDŻERÓW.
„LIDERZY DUCHA I UMYSŁU” oraz „BŁOTO DLA ZUCHWAŁYCH”
1. Faza cyklu życia produktu:
Znaczenie fazy: wpływa ona znaczenie na intensywność promocji oraz wyborze sposobu i środków.
Zakładamy że nasz produkt jest znana marką na rynku – znajduje się w stadium dojrzałości co sprawia ze zmieniamy charakter reklamy z informacyjnego( stosowanego w poprzednich fazach ) na przypominający.
2. Wybór rynku docelowego:
Rynek naszej firmy tworzą odmienne grupy klientów, stanowiących określone segmenty rynku. To pozwala nam na stworzenie określonej strategii marketingowej skierowanej do odpowiedniej części odbiorców.
Pracownicy firm i organizacje pozarządowe:
Jedną z podstawowych form działalności firmy “Orle gniazdo” są kursy przetrwania i zajęcia integracyjne organizowane dla pracowników firm i organizacji pozarządowych. Grupa tych ludzi stanowi jeden z ważniejszych segmentów rynku docelowego dla naszej firmy. Program przygotowywany przy współudziale psychologów ma na celu naukę pracy w grupie, integrację pracowników, wyłonienie przywódców oraz dostarczenie cennych informacji, bardzo przydatnych pracodawcy lub liderowi do aktywniejszego kierowania zespołem. Dla wielu jest to również bardzo niekonwencjonalna a zarazem ciekawa forma aktywnego wypoczynku i sprawdzenia własnych możliwości. Ponad to w ramach zajęć przekazywana będzie wiedza przyrodniczo – leśna oraz ekologiczna.
Preferujemy politykę wąskiej promocji: grupa adresatów będzie mniejsza od kręgu potencjalnych nabywców. Będą to duże, renomowane, liczące się na rynku firmy, które są w stanie kształtować opinię o jakości naszej usługi oraz mogą mieć wpływ na mniejsze, ulegające ich wpływom firmy, – które skorzystają z naszej usługi.
Program dla pracowników firm:
Podstawowe treści merytoryczne objęte programem:
A. Funkcje menedżera.
B. Efektywne przywództwo.
C. Delegowanie zadań i odpowiedzialności.
D. Budowanie sprawnych zespołów pracowniczych.
E. Zmiana organizacyjna.
F. Problemy w kontaktach międzyludzkich.
G. Motywacja w aspekcie indywidualnym i zespołowym.
H. Twórcze rozwiązywanie problemów.
I. Panowanie nad stresem
3. Opracowanie celów promocji:
a). cele związane ze wzrostem dochodów
- wzrost utargu w porównaniu z okresem wcześniejszym
- utrzymanie się na rynku dotychczasowym
- przeciwdziałanie możliwości spadku sprzedaży
b). cele nastawione na oszczędność kosztów
- kierowanie popytem w czasie
- racjonalizacja sprzedaży naszej usługi( stymulowanie sprzedaży określonej wielkości, – Np. przez rabaty dla grup, zmiana form zapłaty – Np. bezgotówkowa).
c). cele społeczne:
- przypomnienia - ukazywanie i przypominanie walorów użytkowych ulepszonego produktu, lansowanie jego wyjątkowych cech
- kształtowanie i pielęgnowanie pozytywnego wizerunku firmy – wyrobienie skojarzenia –nasza firma = wysoka jakość
4. Elementy promotionmix:
a). Reklama:
Obecnie znajdujemy się w fazie dojrzałości. Nasza działalność jest już znana na rynku – klienci cenią sobie wysoką jakość naszej usługi oraz jej kompleksowość.
Po przez reklamę postaramy się wzbudzić oraz kreować potrzeby klienta, kształtować pozytywny wizerunek firmy, podkreślać walory usługi.
Wykorzystamy następujące środki przekazu:
- reklama prasowa: wykorzystamy magazyny tematyczne oraz pokrewne, Np. Podróżnik, Survival oraz tygodniki – Polityka, Wprost, Menager, Newsweek, CKM itp.
- reklama w Internecie: posiadamy swój portal traktujący o tematyce survivalu gdzie można znaleźć wszystkie informacje o naszej działalności, wszelkich nowościach, promocjach, oraz o wcześniej przeprowadzonych kursach. Ponad to, umieszczamy informacje na stronach znanych portali w postaci animacji Flash, banerów, itp.…
- reklama pocztowa – przekażemy, za pośrednictwem poczty, do firm informatory katalogi, ulotki – oraz karty rabatowe upoważniające do kilku procentowej zniżki.
- plakaty reklamowe – potraktujemy to jako uzupełnienie, rozklejane po biurach podróży, oraz oddziałach PTTK, uczelniach i szkołach.
b). Sprzedaż osobista:
- Oferujemy bezpośredni kontakt z klientem – przedstawiciel naszej firmy, wyposażony w ulotki, broszury, katalogi, będzie dojeżdżał do zainteresowanego klienta w celu przedstawienia oferty oraz przez podkreślenie jej wyjątkowych walorów, właściwości i szeregu innych korzyści z większym prawdopodobieństwem doprowadzi do sprzedaży. Dzięki tej formie kontaktu, możemy zorientować się o potrzebach, popycie oraz preferencjach odbiorców.
- Pomoc oraz doradztwo dla firm – przekonanie klienta o setkach korzyści z przeprowadzenia takiego kursu, minimalnym ryzyku związanym z zakupem.
c). Promocja dodatkowa:
- Obniżki cen: postaramy się wprowadzić dla stałych klientów 10 – 15% zniżki, lecz musimy uważać by ta redukcja nie pogorszyła image oraz marki firmy. Decydujemy się na posezonowe obniżki cen. Największe promocje w martwym okresie.
- bezpłatne próbki towaru – wysyłamy do firm nagrania wcześniej przeprowadzonych kursów w których uczestniczyły jakieś prestiżowe jednostki biznesu, odznaczające się dużymi udziałami w rynku, a także znanych marek. To ma stworzyć skojarzenie jak wiele może dać odbycie kursu w naszej firmie – bo przecież skoro takie znane marki brały udział – to oznacza prestiż oraz jakość usługi.
- certyfikaty, kupony – wydajemy prestiżowy certyfikat ukończenia takiego kursu. Natomiast kupony upoważniają do zniżek na następne kursy.
- Premie od zakupu – w postaci dodatkowych atrakcji i niespodzianek, zwłaszcza dla znaczących klientów. Np. na zakończenie kursu – imprezy integracyjne, ogniska, sauna, masaże, itp. Dla drobniejszych klientów, będą to drobne upominki rzeczowe, Np. szklanki, kubki, termosy ze znakiem naszej firmy lub ubrania z oznaczeniami firmowymi itp.
- Konkursy, loterie: organizujemy gry, gdzie najlepsi mogą wygrać szereg „CENNYCH NAGROD” lub pamiątek. To pomoże utrzymać wizerunek firmy, jakość usługi, a wszystkie nagrody będą opisane znakami reklamowymi naszej firmy.
- ekspozycja wystawy - na MIĘDZYNARODOWE TARGI SPORTÓW EKSTREMALNYCH, WODNYCH, LOTNICZYCH, GÓRSKICH I ZIMOWYCH zorganizujemy ładnie i ciekawie zorganizowana ekspozycje, przedstawiającą Np. pole walki lub jakąś scenkę z wszelkimi efektami wizualnymi i dźwiękowymi. Przy tym rozdajemy rozmaite gadżety, broszury i ulotki.
d). Public relations (propaganda marketingowa):
- Podczas tworzenia wizerunku firmy, w trakcie całego procesu promocji, będziemy starali się zwracać uwagę na reputację. Dokonamy tego przez utrzymanie stałego kontaktu z tzw. liderami opinii społecznej, którzy mają znaczny wpływ na społeczeństwo i kreują pewne stereotypy.
5. Budżet promocyjny:
Wybieramy metodę w oparciu o fundusz promocji konkurencji. Będzie to wymagało od nas stałej kontroli ruchu na rynku. Lecz ze względu że nasza firma jest dość prężnie działającą uwagę skupimy na najważniejszych konkurentach, ponieważ poszczególne firmy znajdują się w różnej sytuacji rynkowej i dysponują różnymi zasobami. Natomiast dla konkurentów możemy przygotowywać fałszywe informacje na temat wydatków w naszej firmie na promocję.
6. Przekaz:
Do pracy dołączony jest pokaz w Power Point.
Przekaz będzie zamieszczony w Internecie w postaci krótkiej animacji flash. Mała ilość opisów, dużo ciekawych zdjęć, trafne hasła. ( Załączony przekaz jest w wersji humorystycznej, – ale chodzi tu o przedstawienie formy)
Do gazet oraz pism tematycznych - reklama w postaci zdjęcia przedstawiającego człowieka w szykownym, lecz odrobinkę „zabłoconym” garniturze przy ognisku z hasłem - „ Błoto dla zuchwałych”.
W ramach reklamy za pośrednictwem poczty, rozsyłamy broszury ze zdjęciami znanych postaci, które odniosły już wielki sukces, oraz z logami firm, które nam zaufały. Będzie powtarzał się motyw podobny jak przy reklamie w gazetach ( zdjęcia przedstawiającego człowieka w szykownym, lecz odrobinkę „zabłoconym” garniturze przy ognisku z hasłem - „ Błoto dla zuchwałych”).
Logo firmy: może być to Np. kompas w formie schematu lub róża wiatrów.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin